HAK GELİNCE BATIL YOK OLUR

• 19/2/2008 - Sünnet/birikim

Kategori: islam ve hayat

esenlikler dilerim sayın khan19..
evet onlar sünneti/birikim tümüyle reddedip
amerikayı tekrar keşfetmekle uğraşabilirler..
ama bu asla hikmetsizce
körü körüne bir itaati de gerekli kılmaz
ben örneğin ..o seçilmiş elçilerin
son halkası ..yüce övenin ..sünneti olarak
yolculuk sırasında bir araca binerim
ancak bu aracın adı at ya da deve değil!
onun sünneti gereğince ...
 giyimimi de hedeflendiğim o toplumun
durumunca belirlerim(Sahibimin sınırlarında)
              ama bu  illa da sarık cübbe..entari olacak değil!
yine onun sünnetince
   düşünürken konuştuğum dil hangisi ise
hep onunla anarım.. Yöneticimi
ama bilmediğim arapçalarla değil!
ve yine onun sünnetince
              mikroplardan uzak durup
 pisliğe düçar...sol elimi.. uzak tutarım ağzımdan
  ama tutacağım bir kaşık ve bir de ekmeğim varsa
 ağzıma en az muhatab olacak...kaşığımı sola alır
ekmek türü şeyleri de sağ elimle kavrarım
               ki odur asıl ağzıma muhatab olacak elim..
ama çık bak ki insanlara..
 çoğu güya sünnet adına
kaşık tutan sağ elleri
                 ağızlarından uzak
ekmek tutan sol elleri...ağızlarından ayrılmıyor..
işte size körü körüne ..bir sünnetin sonucu
ki  bu aslında sünnet değil..
  hiç bir koşul..şart gözetmez
                         bir taklitten ibarettir..
gerçek sünnet onun gibi ..çığırlar açmaktır
      birilerinden duyduğun...çığırlara uymak değil!
'mezhep' ise gerçekte ...'istikamet' demektir
ve bir istikametin de... sana ait olabilmesi için
       senin seçmen gerekmektedir
yoksa ne o mezhep senin
ve ne de sen bir mezhebe sahip olmuş olabilirsin..
işte size  mezhepsiz milyonlarca kitleler
tek bildikleri ise ...babalarına itaat
uydukları mezheblerse başkalarının
tek bir damlacığının bile etmeni değiller!
bir başkasının yolunu...sorgusuzca sahiplenmek..
en azından her konu için aralarında ..birer seçim yapsa
şunda hangi imam haklı...şunda hangisi ..dese..
bu bile yok bu!
o yamaçtan atlayan koyunlar misali..
evet evet ..aynen
işte
bakın o uydukları alimler(!)
kendileri için neler seçip getirmişler:

Hadis No : 4083
Ravi: Sehl İbnu Sa'd
Tanım: Resulullah (sav) buyurdular ki: "Bir şeyde (uğursuzluk) olsaydı, bu atta, kadında, meskende olurdu."
Kaynak: Buhari, Cihad 47, Nikah 17; Müslim, Selam 119, (2226); Muvatta, İsti'zan 21  

bu haberi size ciltler dolusu ya da suratından şelaleler gibi nur akan
bir alimden de duysan...kabul edebilir misin?
yüce peygambere böyle bir sözü nasıl yakıştırabilirsin?
hani bu imamlar değil miydi .hadisleri titizlikle seçmiş olanlar?
 bunun gibi bir haberi  elçiye yakıştıranın ..nesine güven duyayım?
bir de hepsini anladım de.. eşşeğin suçu ne ?[/QUOTE]


(bu bölüm yazılmamıştır)
orada bulunan bir elçi var ...ve siz de ona itaat edilmesini isteyeceksiniz
'aman şimdi böyle bir şeyi bildirirsem
                             yarın aklı kıt kullarım bu hükmü yanlış anlayıp
                  buharilere müslümlere sığınmasın'.. diyerek
bunu bildirmekten vazgeçermiydiniz?
vazgeçerdiniz ise o insanların elçiye uymaları için
başka ne yapardınız?...
Tesliman'dan alıntıdır...

 

EkleBunu Sosyal Paylaşım Butonu
Yorum yaz! :: Arkadaşa gönder!

• 2009-03-15 08:53:57 - Sünnet zararlıdır

Yazan: redkit
din adına yanlış davranışları sergilemek için kurulan korku imparatorluğunun okumuş cahil örnekleri ürolog geçinen ve ÖCÜ doktorlar.Sn.Nil Gün hanımın sünnet zararlıdır.Sebebleri şunlardır diye sıralamasına karşı;sünnetten geçimli saygısız ve hafif /bilim dışı )cevaplarını tekrar dinleyip düşünmek lazım.Evet Hanım yazar araştırmış ve sünnet zararlıdır;bilimsl olarak açıklıyor.Ben sünnetli ve de zarar görmüş biri olarak katılıyorum.Sünnetten geçimli öcü ürolog ve sünnetçiler ise tek silahları var:Peygamber olmuş.YALAN!!Peygamber ''Sünnet olamaz''Katiyen olmamıştır.Adı sünnet olan bir fiili peygamber yapamaz ve olamaz.Allah'ın emretmediğini peygamber yapar ise Allah onun ''Çükünün ucunu'' değil.''Şah damarını'' keser.Bu budur.Peygamber sünnetsizdir.Bunu haricinde de bir cevabı olmayan öcü doktorlar Nil Gün Hanımın sorularını hafife alıp abuk subuk cevaplar veriyor ve gülüşüyorlar.Allah adına yalan konuşan çoluk çocuğa ''Sünnet''adına işkence yapan öcü doktor ve yandaşlarına lanet olsun..Afrika da çok faydalı imiş.Şeytana bak.Afrika EROİNİ şişeden vuruyor.Ve faydalı diyor.Biz de eroin mi içelim?Afrika da seks serbest kimin eli kimin cebinde bulamazsın.Alkol ve sex faydalı imiş.Biz de açılalım mı?Terbiyesiz okumuş Dr.Terbiyesiz;hanım yazara diyor ki''Sünnetliyi denedin mi?Git anana sor bakalım denemiş mi?desek.Kalitemiz düşecek.Saygısız ve terbiyesiz sünnetçi ve taraftarları.Evet size faydası var.Amma Müslümana Faydası yok.Teşekkürler.Sünnet zararlıdır.
Bağlantı

• 2008-03-19 22:17:04 - MEVLİD KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN....

Yazan: Beyazkalemim
'Andolsun ki içlerinden, kendilerine Allah'ın âyetlerini okuyan, (kötülüklerden ve inkârdan) kendilerini temizleyen, kendilerine Kitap ve hikmeti öğreten bir Peygamber göndermekle Allah, müminlere büyük bir lütufta bulunmuştur. Halbuki daha önce onlar apaçık bir sapıklık içinde idiler.' (Âl-i İmrân, 164)

MEVLİD KANDİLİNİZ MÜBAREK OLSUN....
Bağlantı

• 2008-03-18 15:19:47 - Kolomb ne dedi?

Yazan: isimsiz
Sen buraya Tomas derken;simth'ten izini aldınmı.Bire cahil.Kolomb kimdir;diyecek kadar cahil,yobaz ve bağnazsınız.Sizin ilminiz buraya kadar.Siz bu ilimler ile Ada'lara gidemezsiniz.Yuvarlak Dünya insanı, Kolomb ne anlar?.Bu sorumudur.Ciddi değilsiniz.Teessüflerimi bildirimi.Yorum yok.Kolomb dedi ki;END-ulus.Bittiniz.Yol bitti.Budur işte.
Bağlantı

• 2008-03-18 11:04:38 - Kolomb'dan kime ne!...

Yazan: isimsiz
İki satır yazı yazan kardeşim, eğer yazdıklarımla ilgili bir bilgin varsa sen onu konuş, kolmb'dan sana ne bana ne, kime ne.Benim yazdıklarımın kolomb ile ne alakası var, bir şey anlamıyor atıp tutuyorsun.İlmin varsa söylenenler hakkında bir şey biliyorsan yaz, bilmiyorsan sus...Yerine göre susmak da bir meziyettir, AT gözlüğü ile olaylara bakmayınız lütfen..Ben yazdığım yazıda neden bahsediyorum,bir yorum yapıyormuyum?,yazılmış bir kitaptan bilgi aktarıyorum, kitabı ben yazmış değilim, bir yabancı yazarın kitabı zaten.Sizden rica ediyorum böyle yapmayın,ilmi şeyler yazın lütfen aydınlatıcı olsun ve okuyanlar da faydalansınlar değilmi.Allah'a c.c.Emanet olunuz..
Bağlantı

• 2008-03-15 09:00:49 - Kolomb ölmüş.

Yazan: isimsiz
Senin derdini, bir tek" Kolomb" anlar.Maalesef o öleli 600 yıl oldu.Çünkü Kör körü tekkede bulur.İki kör bir hamama yakışır.Körler ile sağırlar birbirini İNDİA'da ağırlar.
Bağlantı

• 2008-03-11 12:28:37 - Ademe secde!

Yazan: isimsiz
Selamlar.Yukarıda isimsiz olarak yapmış olduğum yorumda, meleklerin ademe secde ettirildiği konusuyla ilgili olarak,Bakara suresi 34.Ayetin bir yahudi hikaye kitabında yazılı olduğunu ve bu bilgiyi başka bir kitapta okuduğumu,onu bulup buraya yazacağımı söyleyerek söz vermiştim.Şimdi o kitap elimde ve aynen sizlerin bilgisine sunuyorum.Kitabın adı(KİTAB-I MUKADDES ve KUR'AN-I KERİM HAKKINDA 100 SORU)Yazarın adı ve mezun olduğu yüksek okul(DANİEL WİCKWİRE-A.A.Dilbilim Th.B.iLAHİYAT Fakültesi M.A.Linguistik,M.A.İlahiyat Fakültesi)Basım yeri ve tarihi ANKARA-EYLÜL-2003-ABC MATBAACILIK-TEL:0312 385 4354
0312 385 5275-OSTİM ANKARA-2.BASKI.SAYFA:100.Bakara suresi 34...Meleklere "Adem'e secde edin demiştik, hemen secde ettiler, yalnız iblis diretti, böbürlendi..."TALMUT, Milattan sonra 200.Yıl.Yani bu bilgi İslamdan yaklaşık 400 sene önce yahudiler tarafından yazılan bir kitapta bulunuyor.Ve bakıyoruz ki Kur'an-ı Kerim Bakara suresi 34.ayetle tıpa tıp aynı.!!!.
Aynı kitap bununlada kalmıyor,yine talmut ve diğer yahudi hikaye kitaplarında bulunduğunu iddia ettiği şu bilgilere yer veriyor,Bakara 102.Ayet"İnsanlara büyü ve Babil'de harut ve marut adlı meleklere indirileni öğretiyorlar"in, milattan sonra 200.yılda yazılan TALMUT kitabında,Ali İmran 49.Ayetin TOMAS'ın "İsa'nın bebeklik hikayesi kitabında, Nisa suresi 157.Ayetin İranaenus'un BASİLİDES kitabında, Maide suresi 31.ayetin,Johnath ben-Uzziah'ın Targum'u kitabında,Araf 171.Ayetin ABODAH SARAH adlı kitapta, KEHF SURESİ 9-25.Ayetlerin Tours'lu Gregory'nin ŞEHİTLERİN HİKAYESİ kitabında, Meryem suresi 16-26.Ayetlerin M.S.200.Yılda yazılan "İsa'nın bebeklik hikayesi" kitabında, Enbiya 51-71.Ayetlerin MİDRASH RABBAH adlı kitapta ve son olarak Neml suresi 15-44.Ayetlerin ESTER'İN TARGUM'U adlı yahudi kitaplarında yazılı olduğunu iddia etmektedir.
Bu kitabı merak edenler yukarıda yazmış olduğum yayınevi telefonundan sipariş vererek isteyebilirler,ayrıca ABC Matbaacılık, 214.Sokak, no:6 Ostim/ANKARA adresinden de isteyebilirler.Bu telefon ve adresler bahsettiğim kitapta yazılı oradan aktarıyorum.Kitabın üzerinde KABE resmi ile İsa a.s.nın çarmıh'a geriliş tasviri vardır.Yorum size aittir.Esen kalın...
Bağlantı

• 2008-03-08 20:56:35 - Kabe nedir dedik?

Yazan: isimsiz
Kabe=Yön ve secde ise;Yön=kabe ve secde sonra Secde=Kabe ve yön.Bu arada Kadir nedir=Kabe,Kutsal ,secde.Çok kutsaldır.Mübarektir,hayırlıdır vs.vs.vs.Tamam da Kabe nedir?Kur'ana yakın değilsiniz diyorum;kızıyorsunuz.kelimeleri birbiri ile açıklıyor ve hile yapıyorsunuz.Kabeyn=ayak ise nerede?Sizin açıklamalarınızda bir kutsal furyası gidiyor.tamam kutsaldır,bir açıklaması da vardır.
Bağlantı

• 2008-02-24 15:47:29 - Slm

Yazan: isimsiz
Sevgili Hiramusta, ben de size, her görüş ve inanca sahip kişilerin açıklamalarına vesile olduğunuz için minnettarlığımı belirtir, saygı ve sevgilerimi sunarım.Allah'a emanet olunuz efendim...
Bağlantı

• 2008-02-22 14:35:34 - slm

Yazan: hiramusta
Değerli katkılarını herzaman bekler ve bu katkılar için teşekkür ederim.
Bağlantı

• 2008-02-22 10:43:20 - Kabe-Yön ve secde!

Yazan: isimsiz
Merhabalar, hiramusta hocam teşekkür ederim, yüreğin doğru bir kişi olduğun izahından anlaşılıyor, çok sağolasın Allah senden razı olsun ama, bu konu uzar gibi geliyor.Anlatmaya çalışıyorsun ama, bana ikna edici gelmiyor.Ama şuna kesinlikle inanmanızı istiyorum sizi Allah için çok sevdim ve takdir ettim.Neden derseniz, sürekli sitenizi izliyor ve herkese cevap yazıyorsunuz ve kızmıyorsunuz, olgun bir müslümansınız.Bunu neden söylüyorum!!!, bazıları kızarak cevap veriyor, bazıları da hiç cevap vermiyor.Ama sizin çizginiz daha doğru ve anlamlı.Teşekkür eder saygılarımı sunarım.Esenlikler diliyorum...
Bağlantı

• 2008-02-22 10:32:23 - kabe

Yazan: hiramusta
İnsanların farklı farklı kıbleleri vardır.Kimilerinin kıblesi paradır,kimilerin ki kadın,kimilerin ki güç-makam-saltanat.Kimilerinki ulusal bir kimliğe dayanan bir kıble.Bunların hiçbirisi insanları ortak bir gayede,inançta,adalette,barışta biraraya getirici nitelikte değildir.İlk kıble olan Süleyman mabedi de o kimliğini yitireli çok olmuştu.Allah Resulü ve ashabının ehl-i kitapla olan münasebetleri o kıbleye eski kimliğini kazandıramadı maalesef.Bu nokta anlaşıldıktan sonra Peygamber artık Allah'ın hükmünü beklemeye başladı.Allah'ta bir müddet sonra artık ehli kitapla yol ayrımının noktası olan hükmü gönderdi.Artık İnsanlığın,adalet,barış ve birliğinin,tevhidin kıblesi Mescid-i Haram oldu.
Bağlantı

• 2008-02-22 10:20:23 - secde (boyun eğiş)

Yazan: hiramusta
Kardeş,Allah'ın yarattığı bütün varlıklar içerisinde diğer bütün varlıklara boyun eğdiren (secde) varlık Adem (insan)dır.Aynı şekilde insanlarda birbirlerine boyun eğerler.Kim,Allah'ın öğrettiği kelimelerden daha fazlasını kaparsa (medenileşirse) diğer insanlara boyun eğdirir.Ha bunu yaparken zalim de olabilri adil de olabilir.

Yukarıda ki yorumumda yaptığım bir doğaçlamaydı.Bunda başka manalar aranmamalı.Mescid-i haram merkezli olan bir araya gelişteki secdede herkes eşittir.Dil,ırk,renk,makam,mevki farklılığı yoktur.Buradan dayanışma,kardeşlik,birlik çıkar.Mescid-i haramı merkeze almayan beraberliklerde ise eşitlik yoktur.İnsanlar ırklarına,renklerine,makam ve mevkilerine göre ayrışırlar ve zulmün egemen olduğu bir dünya yaratırlar.
Bağlantı

• 2008-02-21 20:32:59 - Adem'e secde meselesi!

Yazan: isimsiz
Merhabalar, ben kuranı kerimin ilmini tam bilmiyorum özür dilerim ama, yukarıda yorum yapan "hiram usta" isimli hocamız,Ademe secde gibi bir şeyden bahsetmiş, Allah neden Ademe secde ettiriyor anlıyamadım, sadece insanlar ona kulluğa, secde etmeye, yani Allaha kulluğa çağrılmıyormu?.Neden Ademe secde ettirsin ki?,eğer kuranda böyle birşey varsa inanılmaz birşey, çünkü bu konu, yanlış hatırlamıyorsam, yahudilere ait talmut ya da şehitlerin hikayesi kitaplarından birinde yazıyor!!!,yani bu konunun bir yahudi hikaye kitabında yazdığını başka bir kitapta okudum, o kitabı tekrar bulup sizlere yazarım.Belki de yahudiler bunu Kurandan alıp,masal kitaplarına yazmış da olabilirler! bilmiyorum!.Ama Allah kanımca kendisinden başkasına secde edilmesini emretmez herhalde.Bilmiyorum Allah günahlarımızı bağışlasın,dinimizi de tam olarak bilmiyoruz ve günahkarız.Selamlar
Bağlantı

• 2008-02-21 13:18:06 - Kabe

Yazan: isimsiz
Merhabalar efendim.Kabe'ye secde etme konusunda izahta bulunan 'Hiramusta' kardeşe ilgi ve açıklamalarından dolayı teşekkür ediyorum.Çok güzel mantıki yönden inandırıcı ve iyi niyetli bir yaklaşım.Yalnız, daha önceleri mescid-i aksaya yönelip namaz kılınır iken, acaba sonra neden yön değiştirilip mescid-i harama dönmemiz emredildi?.2)Madem Allah'ın vechi(yüzü) her yönde ise buna neden gerek duyuldu, Allah'ın bir yöne ihtiyacı mı vardı?.Özür diliyorum ama iman ettiğim dini sorgulamak benim hakkımdır değil mi.Çünkü ben ölüp yarın yüce yaratıcımın huzuruna vardığımda ne cevap vereceğimi de bilmem gerekiyor.Çünkü bu benim ve aslında her insanın ebedi hayatını ilgilendiriyor,bu yüzden de siz değerli hocalarımıza danışmamız ve Allah'dan geldiğine inandığımız Kur'anı iyice okuyup anlamamız gerekiyor!.
Ben çocukken çocuk gibi düşünür,çocuk gibi konuşur ve çocuk gibi davranırdım, her şeye akıl erdiremezdim tabii ki.Büyüyünce de kendimi islam dinine inanmış buldum!.Bu dine inanmayı ben kendi irademle istemedim ki!.Ama hamdolsun ki beni yaratan bir Allah'ımın olduğuna ve onun çok güçlü olduğuna, adaletli ve merhametli olduğuna iman ediyorum.O'na şirk koşmuyorum, ondan yardım diliyorum ve sadece ona güveniyorum.Ben ona sadece kabeye dönerek değil, vechi her yönde olduğuna iman ettiğim için,yön ve mekan tayin etmeden secde ve dua ediyorum.Her insan kendinden sorulacak.Esen kalınız...
Bağlantı

• 2008-02-21 10:10:26 - merhaba

Yazan: hiramusta
Sevgili kardeşim,biz kabeye secde etmiyor,bir kıblegah olarak ona yöneliyoruz.Kabe,insanlığın; tevhid,inanç,adalet ve barışının sembolü olarak yeryüzünde inşa edilen ilk mesciddir.Dolayısıyla oraya yönelmek demek bu evrensel çağrıya,bu evrensel koroya katılmak demektir.İnsanlığı sevinçte,hüzünde,barışta,adalette bir araya getirmek demektir.Hem sonra kabeyi ortadan bakalım,ne görürsün?...Hiçbir ayrım olmaksızın,insanın insana secde ettiğini görürsün,tıpkı meleklerin insanlığın (insanın demiyorum dikkat et) atasına secde ettiği gibi.
Bağlantı

• 2008-02-21 07:28:15 - Kurana yakın olmak

Yazan: Red kit
Önce akıl.Ben Kabe'ye secde ediyorum.İyi güzel.Sen etsende etmesende Kabe var.Secde edenler vaar.Senin secden sana.Buraya kadar güzel.Yada secde etmezsen, o da sana.Amma akıllı insan önce sorar.Bu muazzam internet(Teknolocin ortam)KABE Nedir?Evet;sormayan bilmez.Soran yol alır.Soru şu;KABE nedir?Öyle ya;köre yol tarifi kolay.Anlayana.Gözünü aç ve sor.Sonra konuşuruz.Tabii ki akıl şart.Selamlar.
Bağlantı

• 2008-02-20 17:41:01 - Kabe'ye secde!

Yazan: isimsiz
Merhabalar, biraz önceki yazımda 'dört duvara secde etmeyi üzüntü verici buluyorum' dedim,özür dilerim fakat kendi açımdan diyorum.Bu benim şahsi görüş ve inancmdır,her müslüman nasıl inanıyor ve huzur buluyorsa öyle yapacaktır zaten.Neden böyle oluyor!, müslümanlar neden farklı farklı inançlara sahip?,neden birlik beraberlik yok,her camii imamı ve her alim farklı şeyler söylüyor da onun için olsa gerek.Önemli olan Allah rızası için yapılan ibadettir aslında.Bu gibi düşünce ve inançlar bence, dinimizi tam olarak bilmediğimizden ileri geliyor.Ama artık şahsen, okumadan iman ettiğim ve Allah'tan geldiğine inandığım kur'anı kerim'i iyice okuyup,anlamaya karar verdim.Bunu her müslümana tavsiye ederim.Hepinize saygılar sunarım...
Bağlantı

• 2008-02-20 15:31:35 - Kabe'ye secde!

Yazan: isimsiz
Selamlar...Biz müslümanlar olarak, namaz kılarken kabeye dönüp namaz kılıyoruz, nereye secde ediyoruz?,,dört duvardan ibaret kabenin duvarına.Bunu ben bu yaşıma kadar düşünmedim, ama yüce rabbim bana anlayış verdi de hamdolsun anlayabildim.Biz putperestlere, puta tapıyorlar demiyormuyuz? , onlar da "hayır biz bir şekle tapmıyoruz,o şeklin içindeki ruha tapıyoruz,böylece Allaha ibadetle yakın oluyoruz" demiyorlarmı?.Biz de aynısını diyoruz değilmi, biz duvara tapmıyoruz deriz!, peki daha önceleri namazda kudüsdeki mescid-i aksa'ya dönüp namaz kılarken, ne oldu da bir kuran ayetiyle bu değiştirilip de "yönünüzü mescid-i haram'a çevirin" dendi.Hem Allah'ın vechi(yüzü)heryerdedir deniyor, hem de yön değiştiriliyor.Yön bu kadar önemlimiydi yüce Allah için?, bence önemli olan insanın Allah'a içten yönelmesi, ruhen yönelmesidir.
Belki sizin kadar ilmim yok ama ben bu kabeye, dört duvara yönelerek secde etmeyi üzüntü verici buluyorum.Eğer bu konuda ilmi ve anlayışı iyi olan bir kardeş buraya açıklama yazarsa çok mutlu olacağım.Hepinize saygılar..
Bağlantı

• 2008-02-20 10:12:45 - Kurana yakın değiler

Yazan: Red kit
Buhari maalesef buhar oldu uçtu(Sizin haberiniz yok.Körsünüz)Cristof öldü.600 yıl oldu.Akıl hast.de öldü (haberiniz yok körsünüz)Siz eşeksiniz.Cema-AT'sınız.Dedelerinizde AT'dı.At geldiniz AT gideceksiniz.Selamlar.
Bağlantı

Hakkımda

Gelin... Hayatı yeniden inşa edelim.

Son yazılar

ezgiler
Biri şu Haram üretim tesislerini kapatsın!
Kölelik ve İslamiyet
Ey kavmim... Sen ki peygamberlerini bile dinlemedin beni hiç din
Bebeklere hangi suçundan dolayı öldürüldüğü sorulduğunda...
İbrahim'in soruları
Modernist mülahazalar
Sünnet/birikim
Mucizeler Üzerine
Birkaç Kızılderili Atasözü
NEYE NİYET , NEYE KISMET !
HADİS-İ KUTSÎ
Hadi öğrencilere bi kıyak geçelim.
Unutkanlık mı? O da ne?
Zülkarneyn’in mesajları
Allah'ın devesine dokunmayın!!!
Ben, İnsan; Evrenin Efendisi!
Lütfen beni kurtarmayın!
Yusuf Islam Father and Son
Mahalle baskısına boyun eğme!
Ruhbanlaşma
Cinn kavramı ve Kuran’da Cinn - Cinn nedir ?
Bakmakla görmek arasındaki fark;
Mercimeğin çarptığı kızlar...
Filistin...Ümmetin yetim evladı.

Bağlantılar

Ana Sayfa
Profilim
Arşiv
Arkadaşlarım
e-posta
Blog RSS
Nüzula göre Kur'an Tefsiri
İnsanlık için birşeyler yapmak isteyenlere
Kanayan bir yarayı sarmak istiyorsanız...
Filistin halkının iradesi İsrail zindanlarında
Güzel bir oyun

Kategoriler

Arkadaşlar

aldostu
sargon
mansur
islamhukuku
birdirbir
monica
kadinislamadalet
subat75
agnostik13
beyzadem23
yonelis
gurkanadam
nuruaynim
bennur76
dilaverkom
nurdemeti
nezaketbolat1
beytegiris
cemalimuhabbet
cimkim
nasibim
kardelensiz
ehlidin
chamdali
cevval
kurankuran
kuranda
salat20
Kayıt Güncel Sayfa: Toplam:
Son Sayfa | Sonraki Sayfa
Free Web Counters